• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
چهار شنبه 26 تیر 1398
کد مطلب : 66521
+
-

میزبانی شیراز از  نخستین جشنواره ملی تئاتر خیابانی شهروند- کودک

جشنواره
میزبانی شیراز از  نخستین جشنواره ملی تئاتر خیابانی شهروند- کودک

نخستین جشنواره ملی تئاتر خیابانی شهروند-کودک مرداد ماه در شیراز برگزار می‌شود و آخرین مهلت ارسال اثر نیز ۱۰‌مرداد اعلام شده است.

به گزارش تسنیم، این جشنواره با هدف ترویج نشاط اجتماعی و روحیه امیدواری، حفظ محیط‌ زیست و آموزش مفاهیم ارزشی برای کودکان 23 تا 26 مرداد در شیراز برگزار می‌شود. 
بر اساس فراخوان جشنواره، آخرین مهلت ارسال اثر به این جشنواره 10 مرداد است و گروه‌های نمایشی باید تا این تاریخ 5 نسخه از فیلم نمایش خود را به دبیرخانه جشنواره در فرهنگسرای هنر شیراز ارسال کنند. این جشنواره با همکاری انجمن تئاتر، ارشاد اسلامی فارس و شهرداری شیراز با موضوع آزاد و در 3 بخش تئاتر کودک و نوجوان، تئاتر عروسکی و آزاد برگزار می‌شود.

حفظ ریشه‌های فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی، شهر سبز پایدار و شهروند فرهنگ‌مدار، ارتقای سطح دانش شهروندی کودکان و آگاهی از حقوق شهروندی، تقویت و رشد آگاهی و اعتماد به نفس کودکان بخشی از محورهای این جشنواره است. 
کودک و شهر، فرهنگ کتاب‌خوانی و مشارکت مسئولانه کودکان در کتاب‌خوانی، کودک و مشارکت مسئولانه در آموزش فرهنگ شهروندی بخش دیگری از محورهای این جشنواره است. بر اساس فراخوان جشنواره گروه‌های منتخب مرحله نهایی 15 مرداد اعلام می‌شود و زمان برگزاری نیز 23 تا 26 مرداد است.

این خبر را به اشتراک بگذارید